zondag 26 juni 2011

Underground boerenmarkt

Wat een geweldige dag!

De Underground boerenmarkt was een enorm succes en ik heb ervan genoten. Hier op de foto zie je mijn tafel. Ik verkocht: Rabarber chutney, rabarber limonade (voor edukans), rabarber likeur en courgette marmelade.

De locatie was geweldig. Zo zou ik ook wel een restaurant willen hebben. Een heerlijk underground restaurant waar je de cappuccino krijgt in oude klassieke kopjes, wat een heerlijk thuis gevoel gaf. Dank! The United Tastes of 1097. Ik zal zeker nog eens langs komen wanneer ik in de buurt ben.

De sfeer was reuze gezellig. Ook onder de aanrechtboeren onderling.

Mijn courgette jam werd goed geproefd en de chutney vond gretig aftrek bij de mensen op de markt.Uiteindelijk had ik nog 1 pot chutney en 1 flesje likeur over.

Binnenkort weer een recept!

Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten